ABC myšlení

Magazín pro chytré hlavičky

Ostatní

Nepodceňujte zákaznickou podporu

Kvalitní zákaznická podpora je mnohdy firmami stále velmi podceňovaná. Přitom se lidé často rozhodují, zda nakoupí znovu, či nikoliv právě podle toho, jaká je s firmou komunikace a zda včas reaguje na jejich otázky, přání a požadavky.

Co vás odliší od konkurence?

Existuje pár důležitých zásad, které odlišují kvalitní zákaznickou podporu od té průměrné či snad podprůměrné. První z nich je rychlost odpovědi na požadavek zákazníka. Pokud pošle e-mail, je zapotřebí odpovědět do 24 hodin. Když vám zavolá, je záhodno zavolat co nejrychleji zpátky. Dále je nutné komunikovat vždy slušně a s veškerým respektem. Pokaždé se musíte řídit heslem “Náš zákazník, náš pán”. Také je nutné vyškolit operátory tak, aby znali odpovědi na všechny otázky, které jim zákazník může položit. Nekompetentnost operátorů je velký problém.

Služby call centra

Též je velmi důležité, aby platilo všechno, co řeknete a co zákazníkovi slíbíte. Jakmile se jednou zklame, víckrát už se k vám nevrátí. Jenže co dělat, když na zákaznickou podporu sami nemáte čas? V tom případě se obraťte na call centrum, které vám právě se zákaznickou podporou může výrazně pomoci. Služby call centra jsou ovšem velmi různorodé, spolehnout se na něj můžete i v případě, když potřebujete pomoci s následujícími činnostmi:

  • generování leadů
  • navolávání nových klientů
  • retail management
  • skladování zboží
  • kompletace zboží
  • šicí práce
  • domlouvání schůzek

Obraťte se na společnost Axxel investment, která mnohé služby nabízí levněji než konkurence, protože má statut chráněné dílny. Kromě toho nabízí náhradní plnění. Chcete vědět, co dalšího vám může call centrum nabídnout? Zavolejte do firmy Axxel nebo napište e-mail.